Είτε έχετε επιθετικό τρόπο οδήγησης, είτε πολύ συντηριτικό, και τα δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποκαλύψετε μία πιθανή ομάδα παρακολούθησης που σας έχει στοχοποιήσει. Σε αυτό το άρθρο μας υποθέτουμε ότι έχετε μία οργανωμένη ομάδα που εκτελεί μία κλασική τακτική όπως αυτό που είχαμε δει στο άρθρο μας «Παρακολούθηση: Κινητή Τακτική Κουτιού». Πως μπορείτε να την εντοπίσετε δίχως να αποκαλυφθούν οι προθέσεις σας;
Εάν είστε άτομο που κάνει επιθετική οδήγηση τότε είναι πολύ πιθανόν η ομάδα να βρίσκεται πιο στενά γύρω σας καθώς γνωρίζουν ότι έχουν μικρό χρόνο αντίδρασης στις αλλαγές πορείας σας. Αυτό ακριβώς εκμεταλλευόμαστε και εμείς εδώ κάνοντας ακόμα πιο επιθετική πορεία αλλά αυτή τη φορά χωρίς κάποια ουσία. Για παράδειγμα, βγάζουμε φλας για αριστερά και μπαίνουμε στην ουρά που πάει να στρίψει ενώ παρατηρούμε τα οχήματα που είναι πίσω μας. Όταν ανάψει πράσινο το φανάρι αντί να στρίψουμε μπαίνουμε πάλι στο αρχικό ρεύμα. Ένας όχι και τόσο έμπειρος οδηγός οχήματος παρακολουθήσης θα κάνει το ίδιο για να μη μας χάσει.
Αντίστοιχα, μπορούμε να κάνουμε μία αναστροφή έχοντας αρχικά παρατηρήσει τα οχήματα που θεωρούμε ύποπτα για ομάδα παρακολούθησης. Έπειτα από μία μικρή απόσταση επαναλαμβάνουμε μία αναστροφή άρα είμαστε πίσω εκεί που ξεκινήσαμε. Εάν και πάλι παρατηρήσαμε οχήματα να κάνουν το ίδιο τότε έχουμε να κάνουμε με μία ομάδα παρακολούθησης πιθανόν ερασιτεχνών. Εάν πάλι είδαμε μεγάλη σύγχυση και απότομες αλλαγές από τα ύποπτα οχήματα ώστε να φύγουν από τη πορεία μας, τότε είναι μάλλον επαγγελματίες και προσπαθούν να λάβουν νέες θέσεις χωρίς να γίνουν αντιληπτοί.
Με την επιθετική οδήγηση υπάρχουν πολλά άλλα που μπορούμε να κάνουμε όπως αντιλαμβάνεστε. Απότομες αλλαγές κατεύθυνσης που είναι ουσιαστικά μεγάλοι κύκλοι, εξαναγκασμός της ομάδας να αποκαλυφθεί (π.χ. είσοδο σε μονόδρομο, κόψιμο δρόμων μέσα από βενζινάδικα, χώρους στάθμευσης, κτλ) προκειμένου να μη μας χάσει, αλλά το πιο σπουδαίο σε όλα αυτά, είναι ότι δε τα κάνουμε σε αντίθεση με τη κανονική οδηγική συμπεριφορά μας. Δηλαδή, εάν οδηγάμε επιθετικά, τότε κάτι από αυτά δε θα πρέπει να προδώσει στην ομάδα παρακολούθησης ότι το κάνουμε για να την αποκαλύψουμε. Τι γίνεται όταν οδηγούμε συντηριτικά όμως;
Εάν είστε άνθρωπος που οδηγεί συντηριτικά, τότε υπάρχουν και εκεί τεχνικές για να αποκαλύψετε μία ομάδα παρακολούθησης. Πρακτικά θα οδηγείτε τόσο συντηριτικά ώστε οποιοσδήποτε γύρω σας να σας περνάει ή να θέλει να φύγει. Σκεφτείτε, πηγαίνετε σε έναν αυτοκινητόδρομο με όριο ταχύτητας 80 χλμ/ώρα στα δεξιά με 50 χλμ/ώρα. Εάν βλέπετε οχήματα να μη σας περνούν ακόμα και έπειτα από διάφορες αλλαγές κατεύθυνσης, είναι πολύ πιθανόν να είναι ομάδα παρακολούθησης. Αντίστοιχα, σταματάτε σε κάθε διασταύρωση τελειώς, κάνετε στην άκρη για να σας περνούν όλα τα άλλα οχήματα, κτλ. Είναι σχεδόν απίθανο συγκεκριμένα οχήματα να σας ακολουθούν για μεγάλα διαστήματα με αυτή την οδική συμπεριφορά εκτός και εάν το κάνουν εσκεμμένα.
Όπως βλέπετε από αυτό το σύντομο άρθρο δεν έχει τόσο να κάνει με την οδική συμπεριφορά, όσο με το ότι ο στόχος σας είναι να αναγκάσετε την ομάδα παρακολουθήσης να κάνει κάτι ασυνήθιστο για τους περισσότερους οδηγούς γύρω σας. Δηλαδή να κάνουν κινήσεις που θα ήταν παράλογο να κάνει κανείς εάν δεν τον ενδιαφέρει τι κάνετε. Είναι πολύ σημαντικό προτού κάνετε μία διαδρομή εάν θέλετε τα μέγιστα αποτελέσματα να οργανώσετε τη πορεία σας σε πορεία αντιπαρακολούθησης. Δηλαδή, σε μία πορεία που θα σας δώσει πάρα πολλές ευκαιρίες να κάνετε χρήση τεχνικών όπως αυτές που αναφέρουμε στα άρθρα μας. Έτσι είναι σχεδόν σίγουρο ότι εάν κάποιος σας παρακολουθεί θα μπορέσετε να τον εντοπίσετε. Να θυμάστε όμως, εάν το παρακάνετε θα καταλάβει και η ομάδα ότι εκτελείτε πορεία αντιπαρακολούθησης. Τα πάντα με μέτρο.
Αντιπαρακολούθηση
#Αντιπαρακολούθηση #Οδηγική #συμπεριφορά #Αμυντικά #και #Στρατιωτικά #Θέματα