Σωματική Αγωγή: Πρόκληση Βίκινγκ 100

5

Αυτές οι προκλήσεις σωματικής αγωγής έχουν στόχο να μας κάνουν καλύτερους και πιο δυνατούς. Αυτό γίνεται τόσο λόγω της άσκησης, όσο και λόγω των ορίων. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε τέτοιες προκλήσεις περιστασιακά ως μέτρο για τη πρόοδο μας. Το πιο σημαντικό είναι να κάνουμε όλες τις ασκήσεις με ασφάλεια και σωστά. Ας δούμε όμως αυτή τη πρόκληση.

Πηγή: StrongViking.com

Ο οργανισμός Strong Viking διοργανώνει αγώνες με στίβους εμποδίων αλλά και άλλους, τύπου crossfit, στο μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας Ευρώπης. Περιστασιακά ανακοινώνουν και κάποιες προκλήσεις όπως η «The Viking 100» (Ο Βίκινγκ 100) που μπορούν να πραγματοποιηθούν οπουδήποτε χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε εξοπλισμό. Βλέπετε παρακάτω ένα επίσημο βίντεο από τον οργανισμό Strong Viking από έναν αγώνα του 2016 στην Ολλανδία με στίβο εμποδίων συνολικού μήκους 19 χιλιομέτρων.

Η πρόκληση είναι αρκετά απλή και περιγράφεται και από τη παρακάτω κάρτα του οργανισμού Strong Viking εν συντομία. Αυτό που καθορίζει τη βαθμολογία είναι πόσες επαναλήψεις από το σετ που αναγράφεται μπορεί να κάνει κανείς εντός 10 λεπτών. Κάθε μία επανάληψη αντιστοιχεί σε ένα βαθμό. Δηλαδή, πέντε έλξεις είναι πέντε βαθμοί, 20 κάμψεις, είναι 20 βαθμοί, κτλ. Όπως βλέπετε κάθε πλήρως ολοκληρωμένο σετ αποτελεί 100 βαθμούς.

Πηγή: Facebook.com/StrongViking

Το ελάχιστο όριο είναι τουλάχιστον μία εκτέλεση ολόκληρου του σετ, δηλαδή 100 βαθμοί, σε 10 λεπτά. Δύο εκτελέσεις του (200 βαθμοί) εντός 10 λεπτών αντιστοιχούν στη κατηγορία Warrior (Πολεμιστής), και τρεις εκτελέσεις ολόκληρου του σετ (300 βαθμοί) σε 10 λεπτά είναι η κατηγορία Beast (Κτήνος). Οι ασκήσεις είναι οι εξής.

Όπως αναφέραμε και κατά την εισαγωγή του άρθρου μας, το σημαντικό δεν είναι η βαθμολογία, είναι η σωστή και με ασφάλεια εκτέλεση όλων των επαναλήψεων. Εάν δε πιάσουμε το όριο σημαίνει απλά ότι χρειαζόμαστε περισσότερο προπόνηση προτού προσπαθήσουμε ξανά. Αυτός είναι ο στόχος της πρόκλησης, όχι να ικανοποιήσουμε τον εγωισμό μας, αλλά να δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε και που υστερούμε. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να γίνουμε πιο δυνατοί και όλοι τον γνωρίζουμε.

Πηγή: FitGirlCode.nl

Source link