Άσκηση βολών Χάκαθορν 3-δευτερολέπτων | Αμυντικά και Στρατιωτικά Θέματα

2
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Η άσκηση που θα παρουσιάσουμε εδώ αναπτύχθηκε από τον πασίγνωστο βετεράνο πολέμου, οπλουργό, και ειδικό φορητών όπλων, κύριο Κεν Χάκαθορν. Ο στόχος της άσκησης είναι η αξιολόγηση και βελτίωση της ταχύτητας αλλά και της ευστοχίας. Ας τη δούμε λοιπόν.

Πηγή: CarolinaShootersClub.com

Για όσους δε τον γνωρίζουν, ο κύριος Κεν Χάκαθορν υπηρέτησε στις ειδικές δυνάμεις των ΗΠΑ για σχεδόν 30 χρόνια με την ειδικότητα του εκπαιδευτή φορητών όπλων, έπειτα έγινε εκπαιδευτής στην ιδιωτική σχολή Gunsite, και σε αρκετές κρατικές υπηρεσίες όπως το FBI, USMC, ομάδες διάσωσης ομήρων από τμήματα SWAT, κτλ. Την ίδια περίοδο συνέχισε να εργάζεται και ως αστυνομικός στη πολιτεία του Οχάιο και έχει εκδώσει αμέτρητα άρθρα, βίντεο και εγχειρίδια. Τέλος, είναι ένας από τους ιδρυτές των συνδέσμων αθλητικής σκοποβολής IPSC και IDPA. Βλέπετε μία φωτογραφία του παρακάτω.

Πηγή: RecoilWeb.com

Η άσκηση που θα δούμε εδώ γίνεται από απόσταση 5 μέτρων και απαιτεί τρεις στόχους (είτε τύπου IPSC, είτε IDPA). Βλέπετε πως είναι οι στόχοι IPSC αριστερά, και οι IDPA στα δεξιά.

Πηγή: PaulFrantizek.com

Οι στόχοι τοποθετούνται τουλάχιστον μισό μέτρο απόσταση ο ένας από τον άλλον. Και ρυθμίζουμε το χρονόμετρο βολών μας (το PAR time) για 3 δευτερόλεπτα. Θα κάνουμε τρεις επαναλήψεις με αυτό το χρόνο. Δηλαδή, από τη στιγμή που θα κάνει «μπιπ» το χρονόμετρο θα έχουμε 3 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσουμε το κάθε κύκλο βολών. Οι τρεις κύκλοι βολών είναι οι εξής.

  1. Μία βολή στο κεφάλι του στόχου ξεκινώντας από τα αριστερά και προχωρώντας προς τα δεξιά
  2. Μία βολή στο κεφάλι του στόχου ξεκινώντας από τα δεξιά και προχωρώντας προς τα αριστερά
  3. Μία βολή στο κεφάλι του στόχου ξεκινώντας από το μεσαίο στόχο και έπειτα στους δύο άλλους με όποια σειρά θέλουμε

Πηγή: USACarry.com

Οπότε συνολικά ρίχνουμε 9 βολές (3+3+3) και κάθε εύστοχη βολή μετράει ως ένας πόντος. Κατά τον κύριο Κεν Χάκαθορν το ελάχιστο αποδεκτό όριο για αυτή την άσκηση είναι 7 πόντοι. Ωστόσο, η άσκηση δε σταματάει εκεί. Εάν κάνουμε κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα (π.χ. 9 πόντοι) τότε θα δυσκολέψουμε την άσκηση. Δηλαδή, από εκεί που ξεκινούσαμε με το χέρι μας στο όπλο, θα την επαναλάβουμε ξεκινώντας με το όπλο στη θήκη μας. Εάν και πάλι κάνουμε εξίσου καλό αποτέλεσμα, τότε μπορούμε να κάνουμε το ίδιο ξεκινώντας με το όπλο στη θήκη του και με εμάς να έχουμε στραμμένη τη πλάτη μας στους στόχους, και ούτω καθεξής.

Πηγή: Pistol-Training.com

Ο στόχος της άσκησης είναι να μπορούμε να αποκτούμε γρήγορα σκοπευτική εικόνα και να κάνουμε γρήγορη και αποτελεσματική μετάβαση από στόχο σε στόχο ασχέτως της θέσης και σειράς των στόχων. Δοκιμάστε τη και δε θα σας απογοητεύσει. Είναι μία πολύ καλή άσκηση. Βλέπετε πως ακριβώς είναι η άσκηση στη πράξη (στη βασική μορφή της) στο βίντεο που ακολουθεί.

Source link

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.